Los Angeles

31 juli 2019 - Inglewood, California, Verenigde Staten

1. Hallo allemaal wat fijn dat jullie er zijn 😀 we zijn nog niet bekend hier dat geeft ons veel plezier🎵🎵🎶stamp met je voeten doe je handen in de lucht want wij zijn geland in LA na een goede lange  vlucht (6:30uur).Op naar de autoverhuur waarbij we een grote auto hebben gekozen mini Van voor kenners anders pastte de bagage niet in de SUV 😜 Midden in de nacht in LA aangekomen en genavigeerd naar ons hotel wat een knapperd is Ben 😍😍💕voor onze tijdsindicatie was het 4 uur snachts ivm tijdsverschil(nu 8 uur vroeger dan in Nederland) . Nou de dag was lekker lang en we hebben er weer uitgehaald wat erin zat. Smorgens nog in NY met de tram (lees kabelbaan over de stsd) op het Roosevelt Island lekker chill langs de Hudson met prachtig uitzicht. We vermaken ons prima. Trots op Timo & Noa wat doen ze het supergoed, energiek en heerlijk enthousiast🙋‍♂️🙋‍♀️👌👌💞Nog wat foto's zal ik plaatsen van Roosevelt Island. Beverly Hills 09210 here we come 🚲🚲🚲🚲🏝️🏝️😎😎😎😎