Dag 13 van Las Vegas naar mammoth lakes

9 augustus 2019 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Zo zeg we hebben tijd tekort in Vegas, we hebben ons het habbie babbie gelopen langs al die pracht en praal en komen ogen tekort. Het was rond middernacht dat we thuiskwamen maar hadden de Freemont street nog gemist.

Tja wat doe je dan die hebben we vanochtend nog meegepikt. Maar niet voordat we uiteraard nog een gokje hebben gewaagd in het Casino en ja hoor Ben had 20 dollar winst💲💲💵Freemont street Was leuk maar de zippline was helaas nog niet in gebruik. Door naar Death valley, wat een end zeg en heet we hebben 49 graden gehad. En manlief wilde de avontuurlijke route door de dessert zoals ons reisdagboek aan had gegeven. Oftewel 75 mile aangewezen op jezelf geen service van telefoon nada noppes niets. Nou eerlijk gezegd vond ik het niet zo fijn echt remie te zijn daar, kwam haast niemand tegen in de bloedhitte, uitgestorven vlaktes geen radio, maar wel schitterend uitzicht en avontuurlijk.

Tja en  ik maar denken nee geen kokende motor, bandenpech of andere rampscenarios heeft manlief allemaal geen last van. Wel van mij natuurlijk 🙄

Maar goed eindelijk op het diepste punt aangekomen en weer volop mensen die een andere route hadden genomen. Zo nu zat ik weer wat comfortabeler. Dan denk je dat je er bijna bent nee dan hebben we nog een paar leuke passen in het vooruitzicht de hoogste was circa 2000 meter. Ja ja je moet er wat voor over hebben. Uiteindelijk om 20:30 bij ons hotel aangekomen. Soort van wintersportdorp brrrr koud zeg 18 graden Mammoth Lakes. Bij de check in kregen we door dat de auto etenswaren vrij moet zijn ivm beren die auto's openbreken op zoek naar eten. Nou we hebben foto's gezien dat verzin je niet. Kortom avontuur en uitdagingen genoeg deze vakantie, ga nu lekker slapen bij m'n eigen knuffelbeer.

1. Gert en Ageeth:
    9 augustus 2019
    Wat doen jullie het goed een hecht team hoor !!!
  2. Paps en mams:
    9 augustus 2019
    Er waren beren zaten broodjes te smeren nee het was geen wonder.
    Jaag ze op hun donder. stond er niet bij maar zagen op de foto's die hoorde daarbij het was echt een wonder.
    Overleven met de hitte is ook een avontuur! Zo dan weer verder gaan ik zie het tegemoet Liefs
  3. Caroline:
    9 augustus 2019
    Wat een belevenissen en avonturen zeg, geweldig!!