Dag 11 en 12 Zion en Las Vegas

8 augustus 2019 - Clark County, Verenigde Staten

Hallo allemaal, daar zijn we weer met onze vakantie log. Hoop dat jullie het nog leuk vinden om te lezen, wij hebben het in ieder geval super naar ons zin.

We maken enorm veel mee. Gisteren vertrokken uit Bryce en op pad gegaan naar Zion. Prachtig National Park waar we hebben gewandeld, landschap weer compleet anders dan bij Bryce. Ik snap nu de vele gezichten van de VS. Uiteraard waren we ook benieuwd naar las Vegas waar we vervolgens in de drukte kwamen met een storingsmelding van de auto iets met bandenpressure.

Las Vegas tja wat zullen we zeggen, nog nooit zoiets gezien zo over de top maar erg leuk met al die Neon en uitzonderlijke hotels. Flink lopen om alles te kunnen zien, begonnen met prachtige fonteinshow en uitspatting van een vulkaan show. Daarna in Ceasarspalace gegaan wat een beleving waarbij je je overdag waant lees 23 uur savonds waarbij de lucht blauw blijft (plafond) winkels casino complete fonteinen eigenlijk een dorp op zich in een hotel. Venetian hotel waarin gondels varen bruggen zijn nagebouwd optredens plaatsvinden en geweldige stores te vinden zijn. Vanavond gaan we deel 2 van de strip doen.

Uiteraard bij de sign Las Vegas geweest en bij de outlet. Inmiddels ook met een nieuwe auto ivm storingsmelding nu hebben we een dodge Minivan (nou ja mini is het niet hoor 7 pers car). GA weer verder want we zijn nog niet klaar in Vegas 😀😀en we zijn nog lang niet moe te leukkkkk allemaal👍👍🎉🎉🎉viva Las Vegas. Op naar Freemont street😎😎

1. Ingrid Caarels:
    8 augustus 2019
    Het blijft leuk om mee te kunnen lezen en zien wat jullie meemaken. En natuurlijk vast een beetje genieten van de dingen die wij ook gaan zien over 3 weken!😍😍
  2. Rob en Pauline:
    8 augustus 2019
    Leuk om te lezen hoe jullie alles ervaren. Deze uitersten van steden als Las Vegas tegenover de schitterende natuur kun je wel vertellen maar moet je gewoon een keer in het echt gezien hebben. Dat doen jullie nu. Have fun en geniet ervan.
  3. Paps en mams:
    8 augustus 2019
    super time wat een belevenissen
  4. Gert en Ageeth:
    8 augustus 2019
    Ja blijf vooral schrijven veel te leuk en wat een energie hebben jullie geweldig allemaal bij ons alles oké heerlijk weer en is genieten