Dag 5 Fietsend door Beverly Hills

1 augustus 2019 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we weer op pad gegaan in LA nou nou nou wat een drukte zeg in het verkeer. Ben blij dat ik hier niet woon zeg. Op het programma staat een Hollywood sterrenroute en dat gaan we met z'n vieren op de fiets doen. Helmen op navigatie gaat mee daar gingen we, na een minuut of 20 waren we al versleten en wat hadden we het heet. Wat we niet verwacht hadden was dat het nogal heuvelachtig was in LA, zag onderweg dat er ook busjes reden minder avontuurlijk maar eerlijk gezegd beter voor je energielevel😂.

Maar we hielden vol en kwamen langs paleizen van huizen geen kip op straat behalve allemaal tuinmannen. Huizen van D'r Phill, Elton John, Christina Aguilera (mama wie zijn dat oeps moet nog iets aan onze opvoeding doen of zal het generatiekloof zijn 🙄) Tom Cruise en Madonna. Na circa 2 uur fietsen in het zonnetje 30 graden was het wel weer genoeg en hielden we het voor gezien. Bij terugkomst bij de auto konden we nog een prent tegemoet zien en weet je waarvoor echt lullig hoor we stonden verkeerd om geparkeerd tegen het verkeer in, slaat echt nergens op maar goed tisnietanders.

We hebben vervolgens het Hollywood sign nog gespot En zijn vervolgens in de drukte (hele dag door hier) lekker naar het hotel gegaan om te chillen. Weer een fascinerende en enerverende dag, leuk hoor al die verschillende dingen 💕

1. Gert en Ageeth:
    1 augustus 2019
    Hi luitjes nog steeds warm en nog wel fietsend en vanuit LA met de auto verder op naar nog meer nieuwe avonturen in Rhoon alles oké