Dag 17 en 18 Ventura beach (laatste verslag)

14 augustus 2019 - San Buenaventura, California, Verenigde Staten

Van jullie eigen reporter een laatste nieuwsbericht uit LA.

Gisteren zijn we op tijd vertrokken vanuit SF naar Ventura beach. Nou dat verkeer in grote steden went echt niet hoor, maar ik heb een zeer coole rustige man die precies weet hoe en waar hij naar toe moet navigeren. Laat dat vooral niet aan mij over want Dann kom je echt ergens anders uit dan je geplande bestemming zelfs met eenTomtom ernaast krijg ik dat voor elkaar. Maar goed na een lange trip en een tour door Santa Barbara (USA riviera) kwamen we rond 17 uur aan bij ons heerlijke hotel. Gelukkig hadden we de kustweg niet genomen (te grote afstand in verhouding tot beschikbare tijd) want alles lag geheel onder een wolkendek. Zo na deze trip hadden we wel een hamburger verdiend bij de Danny's was erg groot maar heerlijk 😋😋😋.

Tja uitrusten bij Ventura beach of toch nog langs Santa Monica Pier want die hadden we op de heenreis nog gemist. Onze kids wisten het wel, lekker ondernemend dus het werd Santa Monica. 1,30 uur rijden maat goed we hadden het niet willen missen. Nou eerlijk gezegd die Pier wel hoor, vond ik vergane glorie maar Venice Beach met alle typetjes en kunst en strand nee dat had ik niet willen missen. Wij kijken met heel veel plezier terug op een schitterende vakantie, een onvergetelijke ervaring die eigenlijk met geen pen te beschrijven is. Ik ben bijzonder dankbaar dat we dit hebben kunnen doen!! Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties en het volgen van de blogs. Morgen vliegen we weer naar huis en de belevenissen zullen jullie vast later nog meer over te horen krijgen. Laterrrrrrr😘😘😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid Caarels:
    14 augustus 2019
    Goede terugreis! WT hebben jullie veel gezien/gedaan zeg! Maar inderdaad een reis om nooit te vergeten! Leuk om de verhalen te lezen en foto's te zien😘
  2. Paps en mams:
    14 augustus 2019
    Het brain even voor wat het is, laat het even bezinken tot thuis, Welkom in Nederland met kleine wegen maar het is jullie cultuur, snuiven in de wereld met haar bezienswaardigheden die zoveel indrukken hebben gegeven. Wij zien naar elkaar uit goeie reis love you
  3. Bram CORNELISSE:
    Goede thuisreis.
    Bedankt voor je trouwe verslag bijna alle dagen. Daar moest je toch telkens ook weer even voor gaan zitten. We geloven dat jullie het naar de zin gehad hebben en kijken er naar uit om straks jullie verhalen ook mondeling te horen.
  4. Bram CORNELISSE:
    14 augustus 2019
    Overigens, je moet Ben niet zo ophemelen, daar krijgt hij maar praatjes van.
  5. Rob en Pauline:
    14 augustus 2019
    Goede vlucht gewenst naar het regenachtige en small NL.
    We horen graag jullie verhalen real live.
    Een mooi verslag en dito foto's als naslagwerk. See you soon.