Dag 7 reisdag naar Williams

3 augustus 2019 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend ontbeten in een typisch Amerikaans restaurant, Ruby's pancakes😍 daarna vroeg vertrokken. Een reis van 600 km met prachtige landschappen en een stukje route 66 gereden via Oatman een heel klein authentiek plaatsje met ezels en shoppies met zooi. Erg grappig om te zien. Het is erg warm 42 graden en het lijkt wel of we door de woestijn rijden. Veel vergezichten prachtig om te zien en te rijden. Inmiddels zitten we in de staat Arizona lekker een duik in het zwembad en chill op de hotelkamer. Op naar de Grand Canyon morgen 😘

1. Gert en Ageeth:
    3 augustus 2019
    Wat een heel andere omgeving wat een land en dan morgen de Grand Canyon we gaan ons verheugen
  2. Rob en Pauline:
    3 augustus 2019
    Jullie vermaken je prima zo te lezen. Grand Canyon wordt ook weer een topper. Als je aan zuid kant zit kun je aan west wing langs de canyon wandelen. Er rijdt een shuttle om je naar t eind en terug te brengen.
  3. Ben Cornelisse:
    3 augustus 2019
    Dank voor de tip gaan we zeker doen
  4. Paps en mams:
    3 augustus 2019
    Hoi, route 66 voor de kaas van Trump, het lijkt op een dorp van een film cowboy geen paarden maar ezels leuk om dit te zijn, uitgestrekte vlaktes tot laterrrrrrrrrrrr
  5. Ben Cornelisse:
    3 augustus 2019
    Was ook echt die sfeer ezels die voor en tussen de auto's liepen echt grappig. Beesten ruik je wel hoor in die hitte 🙃
  6. Ingrid Caarels:
    3 augustus 2019
    Het is een land met vele gezichten. 😁