Dag 8 helicopter Grand Canyon

4 augustus 2019 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Lieve gasten,

Vandaag is de dag aangebroken waar Timo en Ben heel lang naar hebben uitgekeken. Ruim op tijd aanwezig voor het inchecken de veiligheidsinstructies. Vliegen met een heli over de Grand CANYON, een mooie rode heli waar ze met 6 personen in zaten. nou stralende koppies en wat een mega ervaring raakten er niet uitgesproken over. Wat vonden ze het geweldig.

Daarna door naar de Grand Canyon, Arizona eigenlijk niet in woorden te vatten. Het grootste en mooiste natuurwonder mooi, groots, kleurrijk. Mooie wandeling gemaakt, da canyon locomotief nog tegengekomen en hopelijk mooie foto's.

Daarna zijn we doorgereden naar de Horseshoe bend, rotsformatie in de vorm van een hoefijzer met daaromheen de Colorado rivier. 15 minuten wandelen vanaf de parkeerplek best steil stukkie in de warmte maar zeker de moeite waard ook bevestigd door de Kids want tja wandelen in de warmte....... Daarna kwamen we rond 1730 of 1830 zitten op grens van een tijdzone in Page aan. Heerlijk hotel waar we 2 daagjes blijven en niet heel veel op het programma hebben. Morgen nog wel een hele mooie excursie door de Antelope canyon. Het is overigens nu 2215 en nog 35 graden dat beloofd verkoeling in het zwembad morgen.

Wat mooi en bijzonder om in de VS te zijn 😍

1. Paps en mams:
    4 augustus 2019
    wat een prachtige belevenis de aarde te zien met haar facetten de lagen zo wonderlijk wat zullen jullie je klein gevoeld hebben. Ik heb aan Noa gevraagd om een klein beetje aarde mee te nemen als herinnering van jullie reis misschien voor jezelf ook. Dan Timo en Ben stralend van oor tot oor eindelijk wat heb jij daar lang naar uitgekeken, Ben en dat met jouw zoon zo samen om nooit te vergeten mooie dag Love you
  2. Ben Cornelisse:
    4 augustus 2019
    We hebben I derdaad rood zand voor je meegenomen en een steentje😀
  3. Bram CORNELISSE:
    4 augustus 2019
    Inderdaad, best steil, dat stukje lopen naar het uitzichtpunt van Horseshoe bend, de terugweg natuurlijk, heen gaat vanzelf. Maar zeker de moeite waard. Ik verwacht dat jullie ook zullen genieten van de Antelope Canyon.
  4. Victoria de vries:
    4 augustus 2019
    Wat een super gave ervaring om nooit te vergeten. Wat beleven jullie veel en zo mooi om te lezen. Geniet ervan
    Kus vic