Dag 6 Palm Springs

2 augustus 2019 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Wat vliegt de tijd maar wat hebben we al een hoop gezien en meegemaakt. Vandaag zijn we vertrokken uit Los Angeles en circa 240 km gereden naar PALM Springs. Onderweg kwamen we een Supertarget winkel tegen waar de Kids heel graag naar toe wilden, soort van Action warenhuis XXL(lang leve you tubers meisje Jamila voor onze kenners om precies te zijn) en vervolgens naar de Walmart (gigantische supermarkt) waar we food piepschuimen cool boxen  en drank hebben ingeslagen. Water wordt verkocht per 40 flesjes tegelijk 🙄 blij dat we een mega car hebben anders past het echt allemaal niet. Inmiddels us de temperatuur opgelopen richting de 40 graden en hebben we een Mega outlet bezocht circa 220 stores gelukkig liepen we van airco maar airco(vlakbij ons hotel) Noa helemaal blij met haar fancy Nikes.

Het landschap verandert het is bergachtig en woestijnachtig feeling hot hot hot. Prachtig hotel met een warme plons in het zwembad om vervolgens onder vernevelaars af te koelen(gek gezicht hoor al die vernevelaars bij het zwembad). Best leuke plaats Palm Springs uiteraard met allemaal palmbomen. In de avond was er nog een gezellige markt die we hebben bezocht.

Morgen gaan we 600 km rijden naar Williams. Laterrrrrr😘

1. Paps en mams:
    2 augustus 2019
    super wat veel gezien en gewinkeld boys ook? voor de warmte neem een handdoek in je nek die vochtig is rij voorzichtig leuke tijd tot laterrrrrrrrr
  2. Ingrid Caarels:
    2 augustus 2019
    Wat voor auto hebben jullie?
  3. Ben Cornelisse:
    2 augustus 2019
    We hebben een Volkswagen Atlas, grote auto vergelijkbaar met een Tahoe (?) groot genoeg 7 zitter.