Dag 2 in New York en wat voor een

29 juli 2019 - New York City, Verenigde Staten

Waar zullen we eens beginnen....

We vertrokken na een heerlijk ontbijtje richting de 5th Avenue waar we naar het Guggenheim museum zijn gegaan(zie foto) om vervolgens naar het Central Parc te lopen. Prachtig park waar we ook nog eekhoorns en een heuse schildpad zijn tegengekomen. Het is prachtig weer wel warm maar daar zullen we wel vaker mee gaan dealen. Het duurste hotel van New York binnengwandeld Het Plaza en Nadien naar de Big Apllestore.

Wat een wolkenkrabbers wat een mensen we kijken onze ogen uit. Nog nooit zoiets meegemaakt! In de Trump Tower bij de Starbucks gezellig even bijkomen. Jemig beveiliging aan de deur tassenscans nou ze nemen hier geen risico's. Armani Guici, Lois Vuitton en alle andere bekende zaken overal grote USA vlaggen buiten. Alles is hier zo Mega, Nike store 6 verdiepingen ga zo maar door. In schril contraster er zijn ook veel daklozen.

Op naar The Beast powerboat Langsde skyline van New York. Fenomenaal en drijf nat, super ervaring!!! Wat een View en beleving

Bryant Parc bezocht mooi chill bij the National Libary (gesloten) en het grand Central Station wauw.

OH ja dit was echt the limit we kwamen een poppenwinkel tegen te bizar voor woorden die daar naar de kapper konden gaan alle soorten kapsels behandelingen kies maar naast uiteraard alle soorten kleding en assesoires in 1001 kleuren, wel echt cutty store.

Toen door gelopen naar the Empire State building alwaar we naar etage 86 zijn gegaan. Wat een uitzicht wat een stad wat een wolkenkrabbers, 8 miljoen inwoners en 61 miljoen toeristen.

Nu nog proberen op tijd te komen bij Times Square voor onze The Ride evenement. Na wat zoek en haastwerk precies op tijd voor de Rond tour door de stad met entertainment op de weg wat hebben we gelachen met een karaoke afsluiting.

Zo om eerlijk te zijn gaan we nu maar uitrusten. Een paar foto's kunnen jullie vinden de rest komt laterrrrr😴😴😘😘

1. Ingrid Caarels:
    29 juli 2019
    Jullie hebben het goed naar jullie zin zo te zien. Wat een mega stad he!
  2. Paps en mams:
    29 juli 2019
    Leuk om mee te kijken, mensen overal mensen, genoeg werk voor mij voor de daklozen, imposant the brains moet het allemaal verwerken wat een ervaring. Next time I love you
  3. Jamila Asahad:
    29 juli 2019
    Geweldig om te zien! Have fun! xx
  4. Gert en Ageeth:
    29 juli 2019
    Wat een indrukken en dat allemaal op een dag geweldig
    En dat we dit allemaal mogen meegenieten toppie hoor
  5. Bram CORNELISSE:
    29 juli 2019
    Neem af en toe wel wat rust. Maar ik begrijp dat de verleiding groot is als er zoveel te bekijken is.
  6. Rob en Pauline:
    29 juli 2019
    Wow, wat een leuke stad en stoere boat trip. Geniet ervan !