Dag 10 Bryce Canyon National Park

6 augustus 2019 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Op pad naar Bryce, wat een fun om door dit land te rijden, zoveel verschillende prachtige landschappen je raakt niet uitgekeken. Een korte tussenstop in Kanab voor een leuk shoppie  voordat we bij Bryce uitkwamen. Bij Bryce namen we de pendelbus om naar het park te gaan en vervolgens een wandeling gemaakt door Bryce. De temperatuur is door de hoogte 2700 meter ook beter vol te houden 30 graden. Bryce je weet niet wat je ziet dat dit gemaakt is door de natuur, allemaal hoodoos (torentjes om te zien) Het lijkt wel een sprookjesdecor in het oranje rood met wit. Ook hebben we een hert gespot en genoeg eekhoorntjes die vlakbij kwamen. Wat hebben we het naar ons zin, zoveel diversiteit, lol en natuurschoon💞

Daarna nog even naar de wild west shoppies en door naar het hotel. Alles is hier in Western stijl net zoals in films. Lekker een duik in het zwembad en opladen voor weer een mooie nieuwe dag😍😍

Morgen een dag waar we 500 km rijden, zullen bijtijds vertrekken want we gaan natuurpark Zion bezoeken (schijnt weer anders te zijn) daarna door naar Las Vegas (40 graden) dus morgenavond heb ik even andere plannen de reisblog volgt laterrrrr

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid Caarels:
    6 augustus 2019
    Goede reis en veel plezier en Las Vegas!
  2. Victoria de vries:
    6 augustus 2019
    Las Vegas here we come
  3. Paps en mams:
    7 augustus 2019
    sheriff met insigne gespot?